terima kasih daun keladi.

semalam(selasa)aku ngan odah g jalan2 kat alamandaaa.yelaaa bukan nye ade orang kat kolej.yang tinggal hanye bape kerat je...gilee bosan..so kebetulan odah nak g carik barang die.so kitorang pi la alamanda.fyi odah ni ah bestfren aku since part 1 lagi sampai laa skang.hoho nak2 kenangan manis mase kkc dulu..best gile perfume.hahahaha.dah2..so perjalanan dari lunch.tengok wayang.makan malam sume sponsor oleh odah..kenape odah?tu nama floor die kat kolej.hohoho.yelaah orang baru dapat gaji AUG 'gedebuk' kannn...ramai kate die kedekut...die tak kedekut actually..die kalo die nak belanjaa die belanjaaa..kalo tak..tak lahh..see korang leh tengok die blanje aku.aku tak pakse k...tu kerelaaan hati dan nurani dia.hohohoh






whooper set.tengookk tak muat kot.hahaha.gila pelahap..


best kut whooper ni..ape lagi kaki2 makan.pergi try test whooper.








pastu pastu pastuu...odah bagi aku hadiaah mp3 ni weh...terharuuuuu aku...walaupun aku dah ade mp3 tapi aku terharu dengan pemberian sony mp3 ni..sebenarnyaa mase first year ade aku cakap kat odah nak beli mp3...pastu die x perasan kut aku dah ade mp3...nak final year ni baru dapaat mp3 ni haaa...odah jangan lupe hadiah dclr d90 aku next year oke...lagi 3 tahun kot dapat..mcm mp3 ni haaa.hahahah.and and and..die request kat aku hadiahkan die katil queen size mase die kawen nanti.hahahahahahaha..wishlist yang aku rase paling kelakar.takpe dah aku akan usahakan tunaikan janji ko....ko jangan kawen sem depan plak.mati aku nak kumpul duit beli katil.hahahah..

katil macaam ni ek odah yang ko nakkk?hahahahhhahaha

ni haaa odah.aka rudzainy osman.bakal cikgu bm.tengkiuuu odah.semoga kau bahagia dengan girlssfren ko eh.hihihihihi..aku syg ko.kalo taktau nak salurkan duit kat sape..aku ade.hahaha


p/s:mase nak balik motor hilaaang..gile cuak menggelabah...rupenye2 parking kat tempat lain...dala tempat parking sebijik je.saamssdol.

pelik kan besfren berlainan course.hahahaha.


sape tak tengok crite hantu kak limah tu baik tengok cepaaat.gileee kelakar.hahahaha.sakit perut gelak.samdolsss


p/s:SEBENARNYE ODAH YANG SUH AKU BUAT ENTRY NI.hahahaha..

2 comments:

  1. fizafreak said...:

    comel gila nama dia odah... mati2 ingat odah tu perempuan....
    gilalah korang ni....

  1. Anonymous said...:

    I'm technically his student this year( 2012) and i'm in love with him(mr.rudzainy) bcz he is so cute,kind and smart.

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com