motif kau cakap mcm tu?

aku ade la borak2 ngan member beberapa har lalu.and ala satu point penting yang aku cube nak terangkan kat sini and d one point is pasal duit.yaaa i know isu ni agak sensitif jugak..aku nak tanye patut ke seorang perempuan kate lelaki harus keluar duit bilaa keluar dengan perempuan.....sebab itu tanggungjawab lelaki...go to hell lah! ye ah...lain lah kalo korang dah kawen ke hape kan...ini couple je pon..takyah lah cakap kat balak ko cam tu ke hape kan...bagi pendapat aku lah kan...isu siapa belanjaa sape..siapa keluar duit x kesah aaah...depends laa kat korang how to manage.kan elok kalo same2 keluar duit.harini i belanja u.esok u belanjaa i..janganlah harini u belanjaa i.esok u belanja i..luse u belanjaaa i.tulat u belanja i..minggu depan u belanja i...dan bla bla bla....kalo macam ni lah- kan memang papa kedana terus bf kau samdol....kalo aku senang je..kalo aku ade duit adelaaa..aku bagi..aku belanjaaa...kalo takde..aku cakap...harini takde duit so takyah keluar.hahaha...dengar tu girlfren i..hahaha...tadelah..kalo bf/gf ko tu anak sultan tu takpe laaa kau nak pauuu..ini belajar pun x abessss lagi kan..so berpade2 lah-..cube ade rase bertimbang rasaa sket.dulu janji susah same susah.senang same senang....sekaraaaang aku tengok senang dia sorang je...dapat gf yang kedekut plak....memang saving laaah duit die berkepok2 dalam account....serius..aku penah jumpe kot member mcm tu sebelum ni...nasib baik nasib aku baik....so masing2 paham2 sendiri laaah...senang ceritaa nak dating tu bawak duit lebih2 sket...kalo bawak duit lebih tapi gf korang nak beli handbang coach ke LV ke...yang harga beriban2...suruh die pakai duit sendiri hahaha.

sekarang aku nak cakap lepass ja..lantak pi nak terasa ke hapaaa.bukan ape..kasik sedar sikit..*mcm la aku ni sedar kan..hahaha.


p/s:aku memang panas hati kalo popuan cakap lelaki patut keluar duit kalo dating.ingat bank ke hapaaa...nampak sangat pisau cukur schick rm1.50.samdols



ANY COMMENT? LEAVE IT HERE.

7 comments:

  1. aliya mansor said...:

    haha...masalah kan perempuan camtu??? dia fikir lelaki nak sgt kat dia! duhh...tak kira la kawen ke,couple ke..everyone mesti kena amalkan give and take..supaya seimbang...

  1. raazak.mohd said...:

    totally agree with u alia.kan bes kalo sume popuan berfikir mcm u. kalau lah....

    .kalo setakat nak amik kesempatan atas kesenangan diri sendiri.fikir2 kan lah.what goes around comes around.kann alia?hihi.thnx

  1. dnieAlias said...:

    habis, bila kita nak bayar, dia plak cakap tanggungjawab sya-______-"""
    ape lah..kadang kadang la a.ajax, pompuan relax je tak kisah..yang lelaki plak melebih feeling feeling nak support..*mati la kalo bf baca komen ni*
    haha.
    sekianbye

  1. tpu la kalo xdew gurl cm 2...yg penting xmo kedekut...kalo kedekut,hancur la..huhu...tp kalo masing2 xdew wet,xyah kuar kan??hihi...sng ctew...tp yg paling penting,kena phm psgn masing2...bler diew xdew wet,ktew blanjew...xslh kalo nak berkongsi wet ngan bf /gf sendr even ktew xtaw jodoh diew ngan ktew kew x.....kan manis kalo kalo ssh ngan sng ngan psgn sendr..nie x,time ssh,tgglkan ..time byk wet,fuh! laju jer duk dkt..padahal nak wet jew..bkn ati ngan perasaan syg pown diorg nak...=)

  1. lecka said...:

    ye saye sgt stju dgn abg ajaq.....kalo dating ke....kuor jln2 ke....yg pompuan jgn laa kdkt sgt nk kuor duit.....tp jgn laa smpi si lelaki xkuor duit....sme2 laa kite kongsi2...give and take.....hehehhehe....dan yg paling pntg....lelaki @ pompuan...jgn demand sgt.....tgk keadaan financial masing2...even kalo dh keje pn pndi2 laa bajet utk mse depan...aauuwwww....

    *mcm laa ade pengalamn bercinta...ngehehehe....anyway...just opinion....sharing is caring...rite....??!!*

    p/s: each person has their own opinion on this matter.... =)

  1. Eima Jer said...:

    abang ajaq...
    banyak tu calon...
    pilih2..semua tak ekdekut..auw

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com