buat aku gila.


smalam aku berjaga hampir ke subuh buat final year project.
everything goes smoothly.
sebab khamis ni nak hantar kat dr.

use case-done
activity diagram-done
sequence diagram-done

activity diagram-sangkut

haaaa yang tu buat aku gilaa.sebab aku tak tahu macam mana nak buat activity diagram.haih..tanya rafiuddin yang pakar pon dia tak tau nak buat camnaaa.


ni contoh class activity diagram yang aku cube rujuk pada encik google..

ace ceghite sapa pandai buat activity diagram ni...dala nak kene hantar esok.craps!

dalaaa nak g pusat sukan nak pi tanya project manager!


P/S:sape suh buat last minute,padan muke.
p/s1:nanti aku nak update pasal satu entry.hoho

2 comments:

  1. Unknown said...:

    hehe
    mmg kerja last minute ni tak menguntungkan!!

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com