5 hour poster fyp

tengok pada tajuk kau rase apesal laaa bongak sangat budak ni buat poster sampai 5 jam..btw meh aku bagitau..actually dah nak siap dahhh poster tuuu hampir ke penamat..last2..adobe photoshop cant responding pulak...memang paling best lah kan..dengan tak save nye..bajet kau pakai alienware takyah save2..skali amik kau...hilang semua..memang final sem ni banyak dugaan..so aku cube meng cool kan diri buat balik balik semulaaaaaaaaaaaaaaaaaa(nampak tak cam bengang sket).orang lain sibuk nak letak banckground warna wani kalerfool..aku pilih tema putih suci murni lagi gebu untuk poster fyp tahun ni(mcmlah evry year buat fyp kannn)




suci kan poster aku ,HAHAHAHA.

3 comments:

  1. Izzah Muhaimy said...:

    oo lala! suci gila doh

  1. mashy_entah said...:

    haha..gambo tak menahan..muda semacam je...
    best ah keje da siap...=D

  1. Mohd Razak said...:

    izzah:aku memang suci muci kan.hahaha

    mashy:muda eh.i memang always muda.hikhik aikkkk

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com