antara cinta dan penimbaan ilmu


tajuk macam best je kan
nampak tak.
actually gambar aku dan kawan2 buat kali ke 3 masuk paper
gedabak besar

tapi actually ni gambar lame lah
gambar ni diorang gunaa balik laah.

pagi2 bute aku dah dapat msg sampai tengahari dan petang
"apepasal muke kau je masuk paper"
"woi dah 3 kali masuk paper.x tahan"
"gile poyo ko masuk paper"

itu antara beberapa msg yg aku terimaa.adelah lebih kurang 27 msg aku anggarkan.

tak kurang jugak dengan panggillan telefon.haih

yelaa lepas ni aku tak masuk paper dah.
taapi kalo wartawan call aku lagi nak photoshoot jangan salahkan aku ek.hahahaha


p/s:sukati korang ah nak cakap aku poyo ke hape..pedulik apa.hahaha


1 comments:

  1. Anonymous said...:

    asek2 abg jee masuk.. bg fara pulaak.
    hahahaa

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com