aff suzuki cup first leg final

tahniah-lah pemain2 malaysia kerna kau berjaya mensumbatkan 3 gol jaringan cantik aku rase.bangge aku jadi pemain malaysia.hihihi.
suasana bilik tv memang haru di buatnyee..bising gile walaupun x sampai 10 orang.hahahaha.
ape2pon tahniah malaysia.
see u di jakarta next week.ceh mcm nak pegi sane je.
kepada rakan2 medic yang kat sana.syed.fahmi.apis.fiza.munirah.dan lain2 yang aku tak sebut name...jangan lupe pegi menonton sane....



macam ni lah rakyat malaysia.i love u lah.hoho


barisan pemain2 malaysia.bile aku nak aku ade kat situ?hahaha mimpi ngeri aku rase.


safee sali hero negara malam ni.kitaa hero laa same2.kehkehkeh


shahrul kau kan baru kawen.nape rabe2 safee..takpee ko dah bagi hantaran cantekk tadi..dah menangkan..aku benarkan...hoho


p/s:bangge betul aku jadi anak malaysia.


0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com