iceroom story

hoho
harini tercapai jugak nak makan kat iceroom.
ni terpengaruh ngan bella lah ni.hehehe
pastu semalam ikhwan gi makan plak
dala tak ajak.hehe
so harini aku pegi makan kat iceroom bangi ngan member aku
die belanjaa.thanx weh!
and pekerja die asal cam ramai bangla?
campo2 melayu sket.myanmar.
pedulik hape aku.janji aku nak makann.


kalo aku jadi duta iceroom agak2 iceroom boleh meletup x?ke iceroom muflis terus?haha.




tropica fruit snow ice.bukann snow white ke hape ek.sedap do.


kaaau tengok...kau tengokkk..terujaaa bai aku nak makan.


chicken smoked bla bla bla...tatau name penuh seperti dalam ic dia.nampak tak lampu alladin tuh?kalo kuah blackpapper tuh dah abes gosooook jee.nanti bertambah balik...tolong lah percaye.hahaha



aku dah agak mesti korang ingat ni cempedak goreng kan.hahaha..ni durian tempura !



serius best gile doh.nak order lagi ..tapi kopak plak member.hahaha



french fries.back up meals if lapaar..ternyata lepas makan smoked chicken aku lapaar...makan la fries.hoi.korang kene ade backup meals.nak2 korang makan ayam seketul tuh.hihihi


ini memang owesome tak caye g try.



tengok.aku pon owesome.hahaha




if birthday korang tau kawan2 mahupun family g laa iceroom on dat date.20% discount pada jam 4-6 petang saje.kalo korang punye birthday dah lepas sehari ke hape jangan gelabah ni order set ni.siaa siaa kene lempang ngan waiter tuh.haha


p/s:dalaa kembong perut.so minum eno.eno eno.

*memang kuat aku makan sejak akhir2 ni.akhir2 ni konon....hahahaha

2 comments:

  1. Khayma said...:

    OMG,..... Ajaq kopa

  1. sy!ka said...:

    wah...nk gk la...yeah!

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com