final year project kesayangan

ye tajuk memang daring gila kan
nak buat fyp ni pon memang aku naik gila
sampai harini gilaaa.
hahaha.
aku memang zero bab fyp ni
but aku belaja satu satu satu.bapak lembab..haha
memang payah jugak nak buat
nak dapat kat user requirement lagi
but u shud be strong
hohoho

untuk fyp aku buat bersama encik rafiudin classmet tersayang gua.
sistem ni agak besar ye adik2.haha
mujur ade project manager yang baru
sebab project manager yang lamaaaa dah cabut
hahaha
keje dah berpuluh tahun
buat masalah betul
tinggal la aku terkontang kanting
mujur ade dr marzanah kesayangan aku yang banyakkkk membantu.hohoho
bagi A oke dr.hahaha

dan khamis ni aku kene hantar gantt chart kat dr..



oke.ini ganttchart.betul tak dr.?hohoho.


ganttchart ni adalah kita punya planning bilaa sistem tu jalan..i mean mcm jadual laaa jugak...

and modul 1 baru completed..ade lagi 3 modul lagi nak di siapkan before mac 2011.matilaaah tak balik2.

ouh.fening2...daahhh jum focus kat fyp.

fyi.final year project aku ni.aku buat untuk PUSAT SUKAN UPM.diorang nak guna sistem ni untuk kegunaan diorang.and minister og higher education nak rasmi sistem ni on 11 january 2011.die just rasmi 1 modul unit kecermerlangan sukan je dulu..jangan die click kat unit lain sudah..menjawab aku.hohoho

kepada budak2 final year.koraaang jangan rembat gua punya ganttchart..nanti aku check sorang2 punyaaa.penat tau buat!hahaha.



p/s:tak sabarnyaa nak kerja nak kahwin.
 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com