cuzen wedding

actually dah lame dah cuzen aku kawen.baru harini haaa nak upload.
btw ni laaa cuzen yang paling aku rapaat sejak kecik laagi..die sebaya ngan aku.name die norhayati hawari..kitorang panggil die manje since kecik lagi..ntah ape yang ,manje aku pon tataw.haha kitorang selalu tido same sampai laaa die nak kawen.hahaha dasyat kan.kalo balik kg raye je..aku mesti buat hal ngan die sampai makngah aku membebel..hahaha..aku syg cuzen aku ni..walaupun die suke membebel mcm mak die..kadang2 die suke berlagak ngan aku..yeler...model kan...harus lah nak kerek ngan aku...siap kau..gado same.makan same.sekarang dah berlaki...tak dapat nak tido same2 dah.hohohoho....btw die keje ngan syarikat aeroklass yg supplier barang2 kapal terbang.masyukkk.and at d same time die bukak butik pengantin gak...saving aku kawen nanti..hahahaha....so sesape yg nak kawen nak pakej murah..jumpe aku..aku kasik harge murah.hohihi



ni mase akad nikah an.hihi
ni mase malam berinai
akad nikah.arab la konon kan.haha

ni mase majlis malam berinai

decorate by cuzen aku sendiri.maklum ler ade butik sendiri


ni belah laki...dak aman



p/s:aku plak bile nak kawen?
uuuuu jom kawen.hahahaha

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com