oh saodah!

aku nak ucapkan selamat harijadi pade kau.moga panjang umur murah rezeki dah cepat2lah kau dapat gf.kalo birthday aku yang lepas kau dah hadiahkan sony mp3.birthday kau kali ni aku tak terfikir lagi..ade sejak akhir2 ni kau saje mention kat aku "wallet aku dah rosak la"pastu pandang2 aku kan....heklehhh taktik kotor sangat.celaka betul.hahaha.


orang panggil die odah kat kolej.name betul rudzainy.die ni sumpah bapak poyo..tapi dah lame kau kenal baru kau kenal siapa die..hahaha.

HAPPY BIRTHDAY ODAH!!

2 comments:

  1. Oda Willy said...:

    epi besday jugak odah poyeng...hak hak

  1. ashutz said...:

    haha..odah bg hint nk wallet..apapepun nmpk je odah huha-huha..tp die baik woo.. seelamat hari kejadian odah

    ~anak buah aku time tetra (boria)

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com