kenafe awek cun tapi bf muke cam samdol.


hola..
camno chinese new year ?bak sikit angpauu der.kiki.harini aku nak open cerita hot sket.benda-benda camni slalu je ade kat skeliling kite.kenape ekkk kalo awek OMG cun gilaa babeng balakk cammm haramm an cam cam perampok(perompak)..bendaa ni banyak je aku tengok kat universiti2..kat luaa.klcc.malaysiaa..&over the world...

tapi lain plak kalo2 lelaki2 hensem + hot+ kaya ni..confirm diorang akan pilih awek yang gerekkk sehh...yang muke stock mcm barbie doll.hahahaha






dua gambar diatas menjadi contoh..fuuuuuu yang perempuan punye laaa world kan...yang laki?hihihihi fikirkan2 laaaa..bukan aku jeles ke hape..ini laaa hakikat yang korang dapat tengok kat sekeliling korang kan?
kenapa? kenape awek2 cun ni tak carik yang hensem dari yang ada ni?..maksud aku yang secocok ngan diaa...kenapa? senang cerita mungkin dia nak kikis duit si lelaki yang kurang hensem ni,yelaaa duit berlambak kot...sape taknak kan...tak kesah laaa x hensem pon...jadi bedalll.....pisau cukur lah kata kan...tapi kalo yang pasangan yang benar2 ikhlass tu bagus lah....yang mane ade niat yang salah tu cepat2 laaa betulkan....tak kemanaa pun korang nanti...








kalau macam depa duaorang baru la SECOCOK.hahaha




p/s:sumber asmady ahmad
p/s1:jangan marah ye heidi klum & bong mokhtar& zizie ezzati.hihihi


AKU MACAM MANE PULAKKKK?hahahahaha



2 comments:

  1. Anonymous said...:

    hahaha...kalau yang duit berkepok tu logik ar gak kan..tapi ini mamat2 yg tepi jalan muke mcm tapak selipar dpt awek cam scarlett johansson aku pon pelik..

  1. hmmmhmm..you camana ek..... i ada jawapan...nak tau tak...wait...and see...hahahaha

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com