FESTIVAL TEATER INTERKOLEJ

memang dasyat aku harini.boleh post sampai 3 entry termasuk yang ni.hahaha.
okeh.harini aku nak share pasak festival teater interkolej.which is pertandingan teater ni melibatkan semua 17 kolej kat upm ni..and this year kc mempertandingkan teater yang bertajuk"SEMBUNYI DI ATAS NOKHTAH".serius jalan cerita ni memang best gilaa. rugi gile2 kalo tak datang tengok..ape kate jom kita layann lampiran-lampiran di bwah(ceh..macam buat assigment plak an)


poster sementara festik .not the real one.the real one is supriseee okeyh.

ini cik pengarah jantung untuk festik kali ni.die ni memang kau suruh bawak watak apa sume boleh.baik kau jangan main-main dengan die..kang selumber die jadi orang gile time kau tengah shopping2 ngan die time kat mid.she is very talented girl + cgpa gempak doe.





half kerew-kerew festik grup teater amar kc.aku takde time ni.sodih.

and ape tugas aku dalam festik ni?

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

aku and farah(my junior) as stage manager

haaaa..jangan main2 ngan kitorang..kitorang boleh smackdown korang tau..eh?ade dalam bidang tugas ke..hahahaha


ape2 pon jangan lupaaa datang tengok "SEMBUNYI DI ATAS NOKHTAH" di:

tempat:auditriuuumm kejuruteraaan.fakulti kejuruteraan.upm
tarikh: 16 febuary 2010.
masa:2 petang.

2 comments:

  1. bella said...:

    berdiri di atas noktah katanya.choyy.SEMBUNYI la ngoii

  1. ashutz said...:

    weii..haha..ni teater kolej mane..haha..apo daa.. menjatuhkan reputas sebgai stage manager...suka2 je berdiri di atas nokhtah

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com