aku di ranking 6 dunia

hahaha tak pasalpasal aku plak yang berade kat no 6 ranking.tipu je actually saje nak bikin gempak.hihi,tadelahhh aku nak cite yang universiti putra malaysia (upm) telah dapat ranking ke 6 daripade 95 universiti di dunia yang menyertai penarafan greenmetric world universiti ranking.dasyat ann upm..bangga betul aku..nak kiss boleh.kikiki



pastu an upm merupakan satu2 nya universiti asia yang berade dalam top 10 di kalangan universiti terhebat dunia di atas kecemerlangan universiti dalam mempromosi kelestarian melalui usaha pemeliharaan alam sekitar dan teknologi hijau.



kauuuu tengok.aku pon promosi gak ok.salah satu punca kejayaan tau.hahaha



ape lagi adik2 yang di luar sanaaa..jom ah masuk upm.serius korang x nyesal.hijauuuu kot upm.aku sukaaaa.hahaha.kepada semua student upm moh kite bakoorr jee rumah kak limah ni..kite bakoor.hahahe eh eh tak2...moh kite menghijau kan kampus kesayangan kitaaa.




3 comments:

  1. FieQa Mohiz said...:

    hahahah!!! aku suke yg last tuh. ko ni selenge gak annn?? xD

  1. waxz™ said...:

    sape yg setuju.sile angkat tgn mcm saya.

  1. ashutz said...:

    wah..bangga2. UPM dpt ranking ke 6 sebab ada student cm aku la...hehe.. ajak, nk tshirt gak..bleh tolong promote...:)

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com