no title

Assalammualaikumm....ini kali kedua aku menulis blog yang under construction ni:p....bukan nye ape...keadaan agak busy...tak dapat aku nak online selalu....yes!! as what i say..tajuk yang akan aku luahkan pada harini ini...ofcos "kawan". how can i described kawan?....kawan mase senang? of cos tidak sama sekali....kawan yang kite cari tentu la yang sanggup susahsenang bersame...share together...mungkin ini persepsi kawan bagi aku...taktau la plak pade kawan2 kat lua sane...seperti di upm ni....aku di tempatkan di Kolej Canselor sebuah kolej yang begitu gah namanye di bibir para pelajar....di sini la bermacam2 ragam manusia aku jumpe....manusia yang aku maksud kan adalah kawan...ya....pada mula nya aku register kat kc(kolej canselor) aku ditempatkan di blok murni bilik 89.....bersame rumate ku faizal a.k.a abu....hahahah....ape yang aku perhatikan kebanyakkan pelajar2 junior hidup berpuak2...ade kumpulan tersendiri...cina bersama kumpulan cina nya...melayu bersama kumpulan melayunya.....kenape masih ade lagi manusia yang wujud seperti ni...hidup berpuak2....aku pon tataw nak buat cane dah...ikut jela rentak die(kate boss aku)..hahaha....itulah lumrah kehidupan.....kite sebagai manusia haruslah menerima........apela aku merepek ni!!!!

1 comments:

  1. Anonymous said...:

    sudah sudah la razak mohaidin...

    ha ha ha...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com