new year 2009

10…9…8..7..6..5..4..3..2..1….Selamat tahun 2009 di ucapkan……apa yang berlaku pada tahun pada 2008 ambil la ia sebagai pengajaran…dan mulakan dengan langkah yang baru…usah di pandang belakang lagi…kita semakin hari semakin berumur….mulakan sesuatu yang mencerahkan mase depan…..

Countdown kali aku tak sambut kat mane2….cume di bilik ku yang paling best …89 murni….di kolej kebanggaan ku KOLEJ CANSELOR….teringat aku bersama “f” ketika kami bersama menyambut tahun baru di Putrajaya pada tahun 2008….macam biase la ….kami akan cube meredah jalan di putrajaya….tanpa bertanye kepade org…kitorang memang suke main redah2 jalan…..kadang sesat pon ade…hahah…akhirnye jumpe la tempat di mana Countdown tahun baru diadakan….macm biase sampai je terus aku dan “f” mencari makanan….dah sudah tentu laksa yang kami cari…hehehes…tapi sebelum mkn aku dan dia pergi merewang-rewang di kawasan sekelililng….di mane kat situ banyk booth…so aku just cuci mate je….sampai je kat booth ape ke namenye ntah…..bapak beso ular sawe tu….dengan berani nye aku menyuruh beliau memegang ulo yang beso itu dan aku just snap gambo je…bapak seriau aku tengok ulo tu….beliau pon agak cuak laa amik gamba ngan ulor tu…hahahha caver line….buat muke tak takot…pastu beliau terpijak plak ekor ulor tu…sebbaik ulor tu tak bertuka menjadi anaconda….dan aku mengambil tempat sebagai tukang gelak…..hahaha…awak kelakar la….nak menangis kelawakkan aku ingat balik….

Acara di pentas sudah nak bermula….aku dan die cepat carik port.boleh nak duduk paling dekat ngan stage…tapi malang sume dah penuh ngan manusia…indon pon ade….haish…. x balik Negara sendiri ke…nyibuk je….so aku pon duduk la kat bawah abang camera man….x haram jadah tak masuk dalam kamera…..abistu dah duduk betul2 bawah camera tu…cane la brther tu nak shoot….ni sume salah sape?..hahaha…setelah artis2 memekang melolong atas pentas…countdown pon bermule….kami bersame2 mengire…..tapi makcik sebelah aku cam salah kire je….hahahaha…..boooooooommmm…..bunge api pon berkeliaran di awan dania…(terpengaruh ni)….hahaha..bangge aku seketika….setelah abis kami pon pulang cepat2…takut sesak jammed……nak balik pon same….sesat lagi….hahahah……sampai di tempat ku….aku bekal kan beliau Nescafe yang di beli di eleven di Bandar baru salak tinggi….supaye beliau tak mengantuk semasa dalam perjalanan pulang …..dan aku berharap agar peristiwa ini berlaku sekali lagi dan selama-lamanye….i mishh u lotss……….

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com