cerita dari Langkawi

Aku tak tau nak mulakan kat mana dan dari mana sebab aku rasakan macam panjang je cerita aku ni. Jadi aku cuba untuk mulakan dari jam 10 am 10 Disember 2008. Masa tu aku dari Butterworth dari .Pasal crite travelling di Pulau Pinang nanti aku crite la eh..sebab gambar2 kat Penang sume ade kat Pendrive..ntah mane aku letak...Ok crite nye aku naik bus dari Butterworth naik bus UTC apentah...bapak mahal gile ticket die...bus macam nak roboh....dalam bus aku tak berani la nak tidur sebab sebelah aku mamat bau cam cipan ...bus meneruskan perjalanan ke Kuala Kedah...Then drop Kat pekan rabu...pastu aku naik bus yang agak usang menuju ke Jeti Kuala Kedah iaitu satu2nye Pengangkutan ke Pulau LAngkawi iaitu Ferry....



Ugh, dalam feri aku duduk belakang sekali dan aku rasa setiap bunyi enjin tu akan menghasilkan gegaran yang kuat dan menyebabkan aku tak dapat nak duduk dengan selesa. Seluruh anggota badan aku bergegar. Hasilnya, bila turun dari feri, aku rasa macam skru kat badan aku ni tak berapa nak ketat. Err, untuk pengetahuan korang, aku tak mabuk laut ye. Tak main la muntah² kat tengah laut ni beb!! Boleh hilang kejantanan aku nanti.hahaha


hari berikutnya....

Mula² tu pegi kereta kabel kat mana ntah nama tempat tu. Aku layankan aje. Kat situ dapatlah kiranya kalau nak tengok pemandangan Langkawi dan kawasan pulau sekitarnya. Kebetulan masa tu kabus tak la brapa tebal sangat. Jadi sempatlah aku mengambil gambar pemandangan dari situ. Masa mula² nak naik kereta kabel tu memang aku buat² cool. Dan masa dalam kereta kabel tu, aku sememangnya cool pun. Dey, ade 3 awek naik skali dengan aku, mana boleh tak maintain cool. Nanti jatuhlah imej aku di mata dunia..hahaha.. Eh, kan aku gayat? Hehehe.. Tapi disebabkan itu adalah kereta kabel, jadi ianya dikecualikan


..

hari ini....nanti aku sambung ok.....hahaha

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com