saya mahu bercinta.

ade satu shout yang saya terlihat tadi.begini bunyi nya...

"bila hati berbisik
nubari terjentik
adakah itu bererti
sudah tiba untuk bercinta?"

oke.menarik sedikit bunyi nya..

ya..aku mahu jatuh cinta..tapi dengan siape ek? itu persoalannye..hahaha

senang2 je nak jatuh cinte ek? seot je..

untuk ape kite bercinte?
sebab mahu ketawa same2?
haa..atau sebab nak berpimpinan tangan?
ke..sebab nak share perasaan masing2?

oke.fine

mcm mane kalo takde "BAHAGIA"
mampu ke korang ketawa jika bahagia pergi?
mampu ke kekasih berpimpinan tangan?

jawab...jawab...

kalo bahagia itu hilang, everything akan jadi sepi
sampai x mampu untuk dikongsi


untuk apa kita bercinta jika x mampu bahagia??




3 comments:

  1. Anonymous said...:

    saya pun mau bercinta..
    kenapa?
    sebab saya ada hati...hehehe...

  1. Anonymous said...:

    yela...org nak kau taknak pulak. ades...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com