mereka kawan saya.



ini.dalila hasan.kalo bab2 mengutuk memang masuk kepale.haha


ni lagi sorang.suke kate die cute.hahaha(padahal)


odah.kuat makan mcm aku jugak.haha(malas aku rotate gambo neh)



ini rumet gua.abu.comel?rumet die pun comel seot..



ini tatat.die tak bagi kitorang raye rumah die.masalah betul.haha





apai.







rafipuding.sekarang dah berpunye oke.haha






oh.ini munirah&sikin.diva kate mereka









wan.ikhwan.jang









ini?aziany.dahberpunye oke.melepas aku.









qamarul.saje aku pilihgambo terburuk.
dah nak abes dah kat kc ni.












k.nana,ieda itik











wandy.ona
sori.sape yg tersenarai.bukan lupe.nak cepat.assigmnet ngah pending ni.
sempat lagi berblog.wakakaka.

4 comments:

  1. Munirah Yahya said...:

    time kaseh ade gamba saye walopon beler.:p

  1. husna.Rahman said...:

    gambar aku last skali..kecik plak tu..tlg edit! aku nak gmbr besar2 mcm aida n dal walupon aku kecik dari mereka...haha....nway tnx sbb masuk dlm carta..

  1. raazak.mohd said...:

    ye ah..aku bubuh gambo ko saiz a3 ah..haha

  1. Anonymous said...:

    siot...terburuk...argh...tuuuttuuut...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com