melayan perasaan di petang jumaat

bosan jugak menjadi seorang yang single kan.
hari2 tak tau nak buat ape
kosong
hari-hari
pegi kelas balik kelas
duduk dalam bilik.
duduk dalam bilik mtm

kalo dulu.
semasa in relationship.
ade lah jugak keluar.
xkesahlah even sekali atau beberapa kali.
sekarang.
xde orang nak ajak keluar.

bosan nye lah....
nak ajak orang keluar bukan senang.
ntahlah.
xtau nak buat ape sekarang dah
nak ckp belajar. xlah belajar pun
nak dekat2 exam baru belajar.

apelah nak buat.
nak ajak kawan keluar?
aku takde kawan baik pon kat upm neh.
nak share ape2 ke.
serious takde.
semua buat hal masing2.
orang cakap.
mereka berkawan bila perlu..

oh! mungkin nasib aku di takdirkan begini.
weh.jgn salahkan takdir.

daan sekarang
dia balik malaysia.
aku x ajak keluar pun.
ntah la.
kenape..dan kenape.. aku pon x tau.
dan die pun xpenah amik tahu..
die pon x kesah agaknye..
kenape aku je yang kesah ni...
biarlah.
aku dah penat nak lalui semua ini.
bukan kerana tidak berusaha.
mungkin dah tiada jodoh.
doakan agar dia dapat yang lebih baik.
aku?
biarkan aku sendiri.
melayan perasaan.

kepada awak: maaf~ saya tidak layak untuk awak.awak tetap yg terbaik untuk saya.susah untuk saya lupakan awak.sekarang dan sampai bila2.

5 comments:

  1. Anonymous said...:

    buat la apa yg patut ajaq...!nk terus kekal camni keR?

  1. freakinshark said...:

    aku setia menantimu wahai ajaq...
    biarpun kite jarang bersemuka,namun kasihku tetap untukmu...wakakakaka...

    relax ar bro...dun sad2,if sad,will mad..

  1. Munirah Yahya said...:

    lek a big brada.

    jodoh anda sudah ada.
    tp mungkin blom jumpa.
    tenang hadapi hari hari mendatang.:p

  1. ala jaq...
    Ko hari2 da jumpe dgn tuuuuuuuuut..
    hehe...
    relex ar bro...
    jgn sedih2 k...

  1. R.I.E.Z said...:

    abu: varvi ko.. aku kan ade... wahahahaha

    wan: jaq..aku sanggup kuar ngn ko..~~ ngeeee.....semua org kwn baik ko kt sini..koje yg xtau or x sedar or buat2 x tau..aku,ikwan,abu,emi,tatat,apai,odah,ramai agi ah! come on..juz find someone utk sharing..rumate ko kn ade..cool ah beb..

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com