kelakar

ni tadi mama aku mesej.mesej nye berbunyi begini...ok.tipu takde bunyik haha.mcmni :

lepas ni kalo jumpe awek..kahwin terus..takyah nak bercinta bertahun-tahun..kalo putus, along sakit hati lagi..ke nak mama carik kan? kawan2 mama yg kat hotel ni anak2 die boleh tahan gak.

aku pun reply : HAHAHAHAHA.X perlu.x jumpe.xyah kawen.

mama: ni anak untie lida suka kat along kan? untie lida kate ok je.

aku: sudah! sudah ! xnak ah...dah2 nak g buat assigment ni( padahal sebok berfacebuk)




boleh ek mcm tuh?..pelik2 lah....

5 comments:

  1. Anonymous said...:

    oh romanticnya texting dengan mak sendiri melebihi satu message.

    wakakakakak

  1. raazak.mohd said...:

    yelah-dah aku mengadu2 mesej die macam2.simpan lagi sampai skang taw~.haha

  1. R.I.E.Z said...:

    ko tukar orientation ke ha??
    demslah!

  1. raazak.mohd said...:

    ingt aku cam kau ke..hahaha

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com