besok la letak title

boley kah aku menjadi single sampai abes belajar?

apa kate mereka? :

kawan a: boleh ke kau?

kawan b: perlu .belajar dulu lah..

kawan c: weh awek2 cun nak kat ko ko taknak...bongok!

kawan d: weh.kau x kawen sampai tue tau lah !

kawan e : ape kate ko jadi gay?..shit punye jawapan...haha

kawan f : ko tgk aku..rileks je xde awek?..( kata aku : dah kau x hensem..haha

kawan g: ko dah tue doh~ baik kau carik!!..( kate aku : xpe.nenek aku leh carik kan.



kesimpulan:

entah.
rase mcm org bodoh.
belajar dulu kot.
itu lah~ jgn jadi pembohong..even bohong sunat.haha


kepade awak , awak dan awak!

maaf lah-
saye x bley trime pelawaan awak untuk menjadi teman sehidup semati konon2 nyelah-
hati dah liat~
ntah.
carik lah yang lebih baik dari aku.
aku jahat doh~
pembunuh bersiri..
kadang2 perogol bersiri...hahaha
tapi aku x lah rogol kuda..mcm negro tuh.

maaf ya~
aku lebih selesa single~
boleh ngorat sape2
hahaha
kalo lah- kalau~ kalau~

biarlah- kawan2 aku ade..

ni paling best!

aku dah di cop GAY~
oh..cool gile..hahaha
org kate gay=happy~

oh tuhan.kan best kalo ade boleh faham aku 100%
tapi nak buat cane kan...
manusia...

weh.
maghrib dah~
chau!

3 comments:

  1. Boneca Chill said...:

    single oke wat?
    lek a xde jodoh g a tu.
    lepaks sudey.

  1. Eima Jer said...:

    kite same skrg ni ajaq..
    chill!

    theres noit da end of da life..
    =)

  1. ajaqzfreAk said...:

    yes!!
    cayok iema...
    teruskan perjalanan hidup anda!
    dun look back.
    bukti kan kepada dia...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com