kawan yang tidak berguna

apa yang anda rasa bila anda menjaga perasaan mereka
mereka tak pernah menjaga perasaan anda..
sehingga kan anda kdg2 sengaja di malu kan..
cube kalo die yang kene.....


weh..
aku penat dah tau jage perasaan kau bodoh!!
ko cube la fikir kan perasaan org lain.
asik.aku nak jage perasaan kau...
mcm orang bangang.
serius aku dah banyak bersabar dengan kau
aku mcm rase nak penerajang kau..
pastu aku tak akan kenal kau sampai bile2..

serius..
sekali lagi..
ko memang kene ngan aku gampang..
dan kalo ko rase aku tak bertegur ngan kau tu...
makne kau lah...
kau!!!!!!!!!!!!!
xgune kawan ngan kau...



p/s: jgn sesekali menguji aku..kesabaran aku ade hadnye...

6 comments:

  1. Anonymous said...:

    emo...
    cool la beb...
    ke ko mrh aku?
    kalo aku...maap la ea..

  1. raazak.mohd said...:

    eh.takde kene mengena ngan korang la

  1. Eima Jer said...:

    cool bff...
    dats wut we call 'asam garam kehidupan'
    =)

  1. Anonymous said...:

    si razak yang sedang angin 1 badan. huhuhu

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com