pra mmmr

bangun2 pagi aku dah runsing nak pakai baju ape nak pegi dinner malam ni..tahun ni tak de budget ni beli baju dinner.maklumlah pm tak keluarkan bajet lagi tahun 2011.so merangkak laa aku bukak locker pagi2 lalu menggunakan kaedah cuba jaya.bukak je locker lalu kecewa lah aku..sebab aku lupe baju2 kemeja2 sebanyak 6 helai aku sume dah di pinjam oleh rakan2...diorang ni memang pandai pinjam baju yang berjenama je...tinggal kat aku beberapa helai baju yang cam doh cam doh je..runsing dah ni..malam ni dinner..hiyarkkk..


ini lah hasilnya.dengan muka tak mandi.HAHAHA

pehal hitam putih plak ni.tema dala unguuuuuuuuu.cinabeng betul..
eh eh macam popuan pulak pening pale nak pakai ape..HAHAHA.beb~penampilan kene jage..tapelaa kita cube kaedah try & match.


mmmr:majlis makan malam rasmi
venue:pan pasific hotel klia

P/S:ee ehh ade jugak aku pi bershopping pagi ni kang.sempat lagi ni..HAHAHAHAHA

4 comments:

  1. ansuh... said...:

    ltk ja samtg kat poket uh yg bewane ungu..huhu..asai ade wane ungu kan...heheh...tapown ltk bunge wane ungu hoho...or reben tuh je wane ungu..
    *saje bg cdgn...heheee...

  1. pakai la bow kaler ungu or tie ke ungu.and u wat ala ala sapu tangan letak kat poket kkaler purple

  1. ansuh... said...:

    yeaa...kak bella same pndpt ngan saye..juz ayt dye lbh tesusun cantik..ngeh3x..*tetiba...

  1. Oda Willy said...:

    jgn haraplah ajaq si brand oriented nie nk pakai lagu tu utk dinner! hahaha... tul tak ajaq ku syg???hahahahaha

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com