annurul aida birthday


today is 12 november its aida punye birthday.we didnt celebrate cuz tarikh beday kau jatuh plak hari final exam.hahaha.she is best friend of fine.kitorang dah jarang jumpe dah skang coz masing2 dah busy dengan komitmen dan tanggungjawab masing2.she busy with mtm and i with mpp.ececeh.fyi she know what i want.ape yang aku suke mentedarah.taste aku camne.sume die tau.kau stalk aku eh aida.hahaha.minah ni mulut laser sket.siape x kenal die memang ah sakit hati..hahaha.tapi kalotau betape gedik nye minah ni.she taking kaunseling.tapi x macam pon.hahaa..die suke buli orang...tapi die selalu kene buli ngan aku ngan odah.kesian die...btw.meh layan gambar birthday girlssssss neh.


annurul aida si birthday girl(aku saje letak gambar paling buruk.haha)
mase ni ko letak jawatan as exco kebudayaan pastu naik pangkat jadi bendahari.wow!


masih kau ingat?mase malam pewarisan:(
qamarul memang suka spoil kan..mane kau amik baju batik tu q? ketua kampung punye eh.

nice kan memories ni.mengajar batch tesl & pj punye persembahan minggu mpp

ko kene ingat jejaka2 kacak ni

dan ini jugaaa:'(

ni jugaakk....


boleh x nak board ni balik..?hihihi


annurul aida,
In my past life, god said a gem is going to be born on (date) and i give u a boon that u get to be this beautiful gem's friend...couldnt ask for anything more but thank the god for giving me a friend like u...happy birthday and dont forget that someone somewhere is wishing for ur happiness on every falling star.


p/s:sempena birthday kau aku tukar urlwordpress ko ke blogspot kau.memekak je.!haih


6 comments:

  1. Oda Willy said...:

    hahaha...

    thanks a lot my dear friend!..oke *hugs*... aku sayangggggg ko!!!!

    tapi asal ltk muka aku yg mcm lukimia eh?hapo la hooooh!

  1. Anonymous said...:

    waaa...krn gmbar2 tu, ajaq tlah mingtkn aku ttg memori2 dulu..huhu

  1. ashutz said...:

    best la layan gmbr board ni cz u all ramai..happening..ktowg ni..pening je memanjang..haha

  1. husna.Rahman said...:

    tetibe tacing plak aku bace...

    hepi besedei aida~

  1. Anonymous said...:

    kacak lah kau ajaq

  1. Oda Willy said...:

    terima kasih kak hona!!!

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com