sesi mencarut

ya ya
aku baru pulang
puas do..
meh aku bagitau kaw
harini sume price markdown.
aku cam setan kepanasan...
sume rambang mate...
nasib baik duit tade
kalo x.siap kaw
yela.harini last countdown

yang paling sundal
baju calvin klein
2 bulan lepas aku beli rm158 sehelai
...aku sambar 2 helai
harini dah jadi 50%
sial...menyesal tak sudah aku
naseb baek apek kat kaunter tu tak kene maki..
sape suh buat sale lambat2 sangat
haram jaddah!!!
boleh beli 3 helai kau tak tak apek.!!!!
lenkali nak buat sale mesej la aku.baghal!!

sume butik dalam midvel tu abes aku tawaf

quicsilver 30%-ini melampau
philosophy 50%- sgt melampau kot
calvin klein 50%-70%- oh ini celaka

tapi...lupekan lah....banyak plak duit ko razak....

actually ak nak beli kemeje ngn sluar slack je pon
satu midvel aku tawaf...satu pon x berkenan..design ntah ape2
baik aku pakai suar track je...kate muni..track pon maskulin ape..hahaha

last2 aku singgah kat seed.Terus je aku pilih slack saiz 32..duh.act aku cukup benci pakai seluar kain licin ni.
bukan ape geli doh
tapi i have too
ceh

den ak carik kemeja seramai 2 helai kat G2000.pilih punye pilih brown dan grey menjadi pujaan hati.
kemudian abeslah duit beratus.

kepade budak2 baru kc..aku nak claim duit beli baju2 ni kat mak bapak ko...
x pasal2 ak kene beli baru semuanya..
asal lah minggu MPP x leh pakai jeans n tee..kan cool kalo pakai camtuh.
hehe

kemudian balik...
rezeki datang bergolek-golek
Jo belanje kitorang ber 3 makan kat paradise depan balai bomba serdang

siakap 3 rasa?
kailan ikan masin?
daging masak merah?
tomyam campur?
sotong goreng?
laici kang? sorang 2 oke..

haha:) korang jgn envy ok.
bukan apelah..ini ganjaran sebagai fasilitator kem budak skola smalam.yg penting bukan menerobos!.hahaha

peh.sumpah kedai ni paling sedap kat area serdang angels.:)
ini serious.

oh
ok.
idea hilang tiba2
ok abes
titik

2 comments:

  1. Anonymous said...:

    xde masa i nk jeles ngn u!!beb,asal xbg no kt apek tuh, laen kali snang ye nk gtaw kalo ade sale..hoh

  1. Unknown said...:

    oh? btw, aku budak baru kc 2010/2011. sape suruh kau haram jadah beli kemeja harga ratus ratus? ada ktrg nak tanya harga kemeja yang kau pakai tuu? HAHA.
    kelakar la kau.


    p/s: kalau kau hebat, cari la aku sampai jumpa, aku belanja kau teh tarik satu.HAHA.

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com