bercampur-campur

4 hari sudah di penang
asik bangun tengahari.
mesti mak bising.
mustahil lah.he he he
inilah mase untuk aku berehat
sekian lame asik bz memanjang
lepas ni confirm takde mase nak datang penang lagik
percaya lah !!
sebab..
sebab...
takwim untuk 1 tahun akan datang
bermula semester hadapan sangat pack
inilah tanggunjawab yang harus aku terima

aku yang pilih jalan ni
kawan2 di harap memberi sokongan
agar aku menjadi pemimpin yang di hormati
yes!
di hormati bukan di takuti
dan bukan untuk di buli
hey..kau yang benar tak puas hati
siapa?
kau lah...
aku sendiri tidak tahu siapa kau..hahaha

oh..aku mahu ke balik pulau.penang
mungkin lusa
berjumpa dengan teman lama yang sudah lama tidak berjumpa
sudah menjadi jurutera agak nya dia.
semoga penerbangan MAS yang membawa kau dari czech republic tidak terkandas di mana2
atau terkandas di sebab kan H1N1.ha ha ha

jumaat 9.30 pm

adzrul : weh lahanat.ko kat penang eh.
ajaq : sape ni cibai..
adzrul : weh aku la adzrul.bongok sial
ajaq : aku plak. hah..pehal
adzrul : weh.aku balik esok.luse mai datang umah
ajaq : hah.aku bz shooting doh.ha ha ha ko sampai esok ke?
adzrul : haah.weh ko jgn tak dtg lak.
ajaq : yelah.tengok lah- cane.
adzrul : oke2.pehal2 text aku
ajaq : oke2.



cukup lah entri pada malam ni.aku lapar.mahu carik makan



p/s : tunggu lah- dengan tumbesaran aku bila pulang ke UPM nanti. hahaha

1 comments:

  1. pelangi said...:

    ak sapot kaw!
    pemimpin terunggul KC.

    eh kaw shutin mende plak?

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com