bongok lah-

aku hangin satu badan
nafsu marah memuncak
hey...
panas aku ngan kaw
asal kau macam gampang?
ko ni reti gunting rambut ke tak
bongok lah- kaw
abis rosak rambut aku
kau tau tak
aku di caci di hina di gelak
sebab
rambut aku mcm cina bukit
mereka yang kata
memang shit la kau
aku harap
moga kau muflis
bia kedai kau takde org masuk.
macam mane kau bole bukak kedai gunting
di tempat yang gah di jusco eon seberang prai tuh
berbaloi lah- agak nya rm 12 bagi kau.

bodoh.
x pasal2 aku akan membotak kan kepale aku
ko tau tak
aku tak pernah botak
daaaan
aku terpaksa memikirkan mase depan
untuk di botak
ko ni gampang lah-
siap kau.
aku bakar kedai ko.
damn.
ko memang fish.



p/s : maaf.emosi tidak seimbang.

moralofvalue:jgn ingat kedai besar itu bagus potongan nya.damn.



8 comments:

  1. pelangi said...:

    ooo ini ke cite nyer.
    oke.oke.
    kwal emosi oke.:D

  1. Ikhwan said...:

    uik ilike to see ur botak la...nak2 tgk2... + ko akan dapat sekeping kek from s.resepi mau x?

  1. ajaqzfreAk said...:

    takpe aku sanggup berlapar

  1. sabo yop... sabo...
    Mcm mana la rupe ko skrg eh...???

  1. Eima Jer said...:

    ajaq, amek sy balik keje ini petang..mahu tgk kamu boootak!
    ngeee =)

    act,
    kedai tu sgt messy kot..
    dgn rmbt customer biar besepah xsapu atas lantai..
    jz like jerkkkk...

    tp angah kate muka kamu dah macam ben dlm rona roni makaroni tu..
    hehehe cepat g buat glasses mcm i ok!

  1. ajaqzfreAk said...:

    arghhh.tension gila.

    kuarantin sebulan*

  1. enap said...:

    :) sj mnyibukkan dr...cre hal org...sabaq naa

  1. lurunna said...:

    nanti sampai airport mesti aku tercari2 ko kan...hahahah...cz xcam..

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com