tagging

. Apa perasaan sekarang?
-cool je.sebab baru pas smayang maghrib pade pukul 8.15( jo gelak kan aku )

2. Saya nak makan
-Beef Tepennyaki....tapi baru je makan tadi kat midvel. ha ha ha

3. Saya tak suka
-backstabber.go to hell lah-

4. Impian saya
-nak jadikan die teman hidup saya

5. Haiwan yang saya tidak suka
- segala brand lipas. damn yuhh~

6. Saya Harapkan
-saya sentiase di murahkan rezeki & saya harapkan di cintakan saya..:P

7. Jika boleh di putarkan masa..
-nak repeat spm. kejam gile result

8. Saya pada 10 tahun akan datang...
-mempunyai bisnes sendiri & berkeluarga.& menjadi ceo..hahaha

9. Handfon saya adalah sebuah...
-ciptaan dari motorola& nokia...norkiah tade.

11. Saya pernah bercinta sebanyak....

-sebok lah-kau nak tau


12. Saya suka pada...
-photography & music


13. Kawan-kawan saya...

-sume mude2.tu sebab aku nampak mude.ha ha ha


14. Pernah dikhianati?

-tak pernah lagi.


15. Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

-bape kali nak ckp x penah lagi.bengong punye pembuat soalan.ha ha ha


16. Senaraikan 5 orang untuk di tag
- fiza
- emma lullaby
- lurruna
- qdetactive
- mollie

6 comments:

  1. fizafreak said...:

    da buat da....
    excited kan saye... =p

  1. lurunna said...:

    pe la tag2 aku...lps retreat aku bt!!

  1. siot ar....
    weh...
    Never give up k...hahaha...

  1. Eima Jer said...:

    yeay!!
    kamu pulang =)

  1. mImInazIra said...:

    weyh!!
    ko sama cm aku..
    SAY NO 2 COCKROACH!!!!!!!

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com