Finally.selama 1 minggu berada di dalam hutan.banyak pengajaran dan ilmu yang kita sume dapat.Tahniah di ucapkan kepada sume instructor & Peserta CIC 011 kerana berjaya mengharungi dengan tabah.Saya berbangga dengan kalian.

*Kepada di luar sana .aku cabar kau ke CIC 012."Hanya Yang Tabah Akan Berjaya"

6 comments:

  1. Eima Jer said...:

    kat pulau pangkor kah????

    dah abes kem, balik la penang =)

  1. Izreena Halim said...:

    asal ikhwan tetiba tinggi giler kat belakang haha
    dah la center.
    patutnya kaw lah duk blkg skali. center. haha.

  1. ajaqzfreAk said...:

    eima= di ulu yam selangor lor. pangkor tuh 22-24 april.bercuti oke.he he he

    izreena= ni gambar bebas berada di mana saja.gamba formal aku di tengah2 lor..ikhwan melompat tuh.

  1. qdetactive said...:

    korang cuma seminggu. kitorang yang 2 minggu kat situ dah jadik mcm org asli dah. huhu..

  1. pelangi said...:

    yeah hanya yg tabah akan bejaye.
    syabas betei!
    :)

  1. qamarul je mcm org asli... aku x...hahahaha...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com