tag again.

1. Apakah benda (or something?) yang paalingggg penting dalam hidup kamu?

handphone,money & lappy.


2. Apakah benda akhir yang kamu beli dengan duit sendiri?

-ticket airasia.ha ha


3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu?

-Taman Negara. Dalam hutan oke. kate reccan


4. Berapa lama hubungan kamu berkekalan?

-paling cepat 4 bulan.ha ha ha

5. Adakah anda sedang di lamun cinta?

- yes~~


6. Di mana restoran akhir kamu makan malam?

-restaurant maulana bersama amy,ikhwan,ecah& shikin.best sial charkuewtiow


7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?

-nak beli buku java kat ss.tapi kedai tuh dah tutup akibat di buka secara haram.bodoh sial.


8. Nama penuh anda?

-mohd razak bin noor aini@ mohamad noor



9. Kamu lebih senang dengan ayah atau emak?

both.kecuali bapak tiri saya yang macam cilaka.pegi mati kaw.



10. Namakan seorang yang kamu ingin jumpa dalam hidup kamu?

-seorang yang faham saya 100%.


11. Sebutkan nama 8 sahabat yang rapat dengan kamu

-takde setakat ni.


12. Adakah kamu mencuci pakaian sendiri?

-yelah.aku pakai mesin oke.rm2


13. Tempat yang paling seronok yang kamu ingin pergi?

-old trafford..ada MU di sana..bukan chelsea.ha ha ha



14. Butirkan 5 perkara tentang orang yang tag kamu..

-sengal

15. 8 perkara yang saya gilai..

-rekreasi
-bersukan
-layan porno.ha ha ha (ni takde idea name nye)



16. Pelukan atau ciuman?

-hugs&kiss& hugs again

17. 8 buah buku yang paling baru di baca?

-aku sedang cuti semester lah..mane ade buku nak baca.bongok lah~


18. Lagu yang kamu boleh dengar berulang kali?

-song from david cook


19. TAG org lain

-malas & malas

6 comments:

  1. qdetactive said...:

    reccans sungguh kawen kat taman negara. hahaha...sesuatu sangat..

  1. Eima Jer said...:

    hmmm sedap sangat ke charkuewtiau kat c2?? ke kat penang ni lagi superb??

  1. eM. said...:

    tag le kiteorg bloggers nih...

  1. ajaqzfreAk said...:

    q: baru la reccans.kawen berarak gune flying fox oke. haha

    eima: kat sini jela..kat penang tuh always superb oke.

  1. pelangi said...:

    elesh.
    sanggop k die kawen kat utan weh.
    ishh3..
    reccan x betempat ah kaw.

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com