rezeki dari ALLAH


assalamualaikum.

terkejut an.baru je bapa minit aku pos entry..dah pos entry baru.penangan bape bulan tak hapdate.nasiblah korang,aku tengah rajin gilaa padahal esok kerjaa.mampus kalau tak bangun!

btw sejak bekerjaa ni alhamdullilah rezeki dari Allah tak pernah putus.walaupun gaji light- light je.aku tetap bersyukur.standard laa baru pas study kan,nak gaji berpuluh riban kau pi jadi perompak lah.

Alhamdullilah,dengan izinnya aku memiliki satu-satunya harta sendiri.hasil titik peluh sendiri.tadelaa bepeluh pun.duduk dalam aircond je puunnn.bukan nak berlagak menunjuk ke apa.sekadar berkongsi.sape tak sukaa dan rase aku annoying boleh click button pangkah atas sane.hihi.

tadaaa....


forte siot.panggggg!! mimpi jelah.memang aku nak amik keretaa ni haritu tapi ayah aku membebel bukan main panjang lagi.so terkubur hasrat dan cita-cita aku nak drive forte.sob sob






and last.atas dorongan ayah...bukan dorongan pun.paksaan kot.hahaha sorry dad.and here,i'll use this car.myvi elegence.oklaaaa dari tadepape.silaaa bersyukur sekaranggggg razak.

inilah satu-satunyaaa harta yang aku adaa.hihi

dann dann .....
misi seterusnyaa membeli rumah.besar siot angan-angan.hahaha.its real man.aku nak beli rumah type studio apartment.memang mahal gilaaa.tapi aku cubaa laaa.cool kot studio house.mane tau kalo gado-gado ngan bini.boleh balik studio.hihihi*sori syg..
ni sume punca apai.hahaha




sekadar hiasan sajo.

itu saja dari aku.mogaa tuhan luas kan rezeki aku dan kamu semua.amin.


ps:special thanks tu BKP,PHT,TP dll.offcial transport mase kat UPM.hihi


1 comments:

  1. fizafreak said...:

    nak rumah studio jugak =D

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com