kembali bersiaran langsung


lama gilaa tak update blog.
aritu cakap pumpang pumpang nak update.tapii habuk pon tarak.
bukan ape guys.busy gila we.dengan baru kerja mase tuh.pindah rumah.haih.memnag penat gile.ni pon sebaik dah ade internet connection.sebab dah pasang unifi.kalau tak ntah bile ler.haha.

btw.since aku kerjaa ramai yang tanya aku kerjaa.kat manaa.penat tauu jawab.okay-okay.aku sekarang bekerja di MINES as Retails Managemenet Trainee.memang lari kau-kau du dari course software engineering aku tuh.tapi minat kan,apa bule buat.saygoodbye to coding .hahaha.bilaa aku cakap keje kat mines je ramai yang memandang rendah.pedulik ape aku.janji halal kan.hihi.kerjaa sebagai apa?penat kot aku nak type.ape kate aku paste kan je..aku amik kat website company je pun.hihi



click kat pic untuk tumbesaran


dah baca? kalau tak boleh baca gak..pegi je sini" click i bebeh"

itu saja entri aku.jiwa kosong minda kosong.so tak dapat mengarang dengan baik.hihi,peace

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com