BELATED UPLOAD




hai peminjam PTPTN.entri ni takde mengena ngan korang k.LOL.entri kali ini khas untuk apis.antara-antara org yang rapat dengan aku since zaman persekolahan lagi sehinga sekarang.now dia telah bekerja dengan gomen di perlis.apakkkk jauh siakkkkk.sebenarnya dah lama gilaaaaaaaaa dia kawen bini dia pon maybe dah mengandung 7 bulan agak nya HAHAHAHA.yelaaa aku bukan nya free nak tulis entri mcm hanis zalikha mahupun fatin liyana tu haaaaaaa.busy okey kerjaaaaaaaaaa.*tension. -ni entri tension kerja ke pasal kawen? well aku memang suka mengarut kedaung punnn.who careee? cek bedah care,ok fine.*tambah mengarut kheeennn.

selamat selamat menjalani fasa bekeluargaaa apis.balik laa woi duduk perlis buat apaaa.panassss kot sana.
moga ada anak 5.so satu boleh bagi aku belaaaa.jadi anak ikan HAHAHAHAHAHA






P/S: jangan tanya aku bilaaaaaa lagi.bilaaa semua dah bekerjaaaa aku kawen.sebab nak hadiah beso.HAHAHA

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com