watchaaadokk

HAHAHAHAHA.tetibe gelak sebab aku update blog yang cam tah papeneh.woi gila i tell yuuu busy duh sampai tak terhapdete(padahal malas).and now im currently moved to singapore.Life sini best sebab memang awesome.butttttt currency dio bapak tinggi an.for this first month memang gilaa-gilaaa sakit aku di buat nye.sekejap gila duit RM yang aku convert ke SGD aritu hampir nak habis.dalam mase satu minggu.haaaaaa hamik kau.last week aku tukar rm800 ke sgd jadi $333.kene bayar tu bayar ni beli tu beli ni.tinggal skang tak sampai 40 dolar T____T. eh betul aku skang stay kat Yishun keje kat Jurong East.pegi balik naik mrt dalam 3.50 dolar per day.and aku beli untuk sebulan 105 dolar kira-kire rm 252 duit malaysia. tambang je tu.seghupaa duit minyak kete aku sebulan hahahaha.makan sehari 15 dolar(rm40) SEHARI.kepala hotak dia.HAHAHAHA.yeee aku memang jakunn sebab yelaa first time duduk lame2 kat sini.T____T.memang terasaaa cepat mcm air duit yang ko dah convert tu..tapi once ko dah dapat salary from singapore.it back to normal..yeahhh lagi murah dari malaysia.serius.kau bayangkan contoh gaji kau 5000 dolar.contoh ye adik2..jeans kau beli bari 99 dolar.oi murah ah tu.perfume 17 dolar.omangaiiii.tapi jgn boros.simpan buat kawen.HAHAHAHAHAHA.x beragak membebel

trasportation AWESOME.kat sini naik MRT boleh Access mano2 tempat kau nak g.




peningkan tengok map mrt tu.tapi serius senang nak g mane2.sume die pegi.tapi before tu kene faham kan dulu.aku dah pakar skang hehehehehe.mrt kat sini x mcm malaysia..berebut2 nak naik...penduduk diee(penduduk sangat) cam disiplin laaaa..kalo penuh je die akan q line next mrt..and next mrt selang 2 minit sajo..tu yg best..

tu jelaaa kot nak cakap.free kang aku updte lagi,malas gilaaa dah tetibe.HAHAHA bye

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com