siapa kate lelaki pemalas?

hihi.korang yang popuan mesti selalu kate lelaki ni pemalas nak basuh baju pakai tangan kan?btw aku telah membasuh baju pakai tangan ok.whoooooooo awesome gila..and and aku jugak telah berjaya melipat baju sendiri ok..bapak aaa lenguh.yelaa before2 ni aku memang selalu je hantor dobi..skali hantar je 25 bucks..terbaik lah kan...maklum lah..dulu kan busy..skang pon busy jugak.tapi tak leh sebusy dulu kan.ape2 pun sila beri perhatian yang mendalam terhadap gambar2 tersebukkkk....

ni baru half way aku melipat baju..gilee ahh lenguh do

ok siap.yeayyy!


setiap kali aku give nak lipat baju aku mesti pandang baju "never give up" tu terooih aku bersemangat nak lipat baju.berkobar-koba do..hihi



p/s:sempat lagi aku melipat baju di saat2 genting ni....
p/s2:tinggal 3 weeks +- nak tinggalkan UPM.counting..counting...

3 comments:

  1. Miminazira said...:

    wah...rajin ajaq nih upenye..hihi..syabas bete..hahha

  1. Liyana Rahim said...:

    wah xsangka ada jgak laki yg sanggup lipat baju yg begtu byk sekali..hehe. cayalah...

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com