fakta bukan auta

Salam sabtut semua! so kali ini aku nak bagi sikit jek fakta-fakta menarik tentang lelaki yang kaum perempuan harus tahu. if korang tanya kaum lelaki ini mesti dia setuju dengan fakta-fakta ini. so bagi kaum perempuan cuba le memahami ok. thanks!

1. Lelaki sebenarnya tak melihat pada perempuan yang muka cantik. sebaliknya diorang lebih tertarik pada perempuan yang kemas dan beketrampilan. *perempuan yang kurang cantik di luar sana tak usah risau, pergi bershoping dan tonjolkan kekemasan diri anda. pasti meletop di hadapan mata lelaki selepas ni!*
2. Lelaki sangat suka flirts. itu lumrah alam. if perempuan tak boleh nak terima pergi jadi lesbo ok! *sama-sama tak flirt la*
3. Lelaki boleh suka pada perempuan dalam seminit dan boleh jugak tak suka pada perempuan itu seminit kemudian. pernah terjadi macam itu?
4. Lelaki mungkin akan flirting around seharian suntuk. tapi sebelum tidur dia pasti akan berfikir tentang perempuan yang paling dia sayangi. sampai terbawa ke dalam mimpi. percaya la.
5. Lelaki boleh gila bila terkene panahan senyum sang perempuan.
6. Sila jangan cerita pasal ex-boyfriend. Lelaki amat pantang!
7. Bila kaum perempuan memberi message 'you know what?!! ermm. never mind'. akan membuatkan sang lelaki ini berfikiran jauh menyimpang dari apa sebenarnya yang sang perempuan ingin sampaikan.
8. Lelaki benci Gay.
9. Lelaki suka perempuan yang pandai memasak.
10. Lelaki hanya ada satu nafsu. perempuan ada 9. maksudnya?

Cukup? setuju tak..



thanx carls.hihi

5 comments:

  1. bella said...:
    This comment has been removed by the author.
  1. bella said...:
    This comment has been removed by the author.
  1. kerangRebus said...:

    2-fine!kalau cmtu..laki kene trima juga bile ppuan milik dia pon leh ber'flirt' jugak..amacam?deal?:)

    4-xnak pcya!

    5-pcya!

    6-tapi ppaun suke cite..bagi laki jeles!hahahk..haih..itu yg bhya tu~~

    9-sgt pcya!

    10-fhm-fhm..tp no gatal2 eh :)

  1. laki sgt suka flirt ek? no wonder my mom says jangan percaya sgt dgn laki, even u love him so much :D hik3. nice entry~

  1. Lurunna said...:

    peduli ape aku..muahahah

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com