dulu punya cerita.

teringat zaman dulu2 mase diplomaa.
best
sume best
teringat kawan2 lamaa.
haish.
mane diorang eh.
yang menyepi terus pon ade
kawen pon ade

takpelaa layan la gamba ni.mase convo je pon takde gambo lain.hehe


neh kat palace .makanan dia sumpah taa sedap.

ni half on cosmet aku dulu.dulu laaaaaa.


neh award yg aku dapat.tgk tahun 2009.sebab kolej aku ni buat konvokesyen 2 tahun sekali..sabar jelah...2 tahun lepas blaja baru convo.hahaha.


o.O agak2 ni sape? comel an:p she make me big suprised !!" kawan baik saya."


neh mesti korang pelik sampai 2 jubah aku pakai..ni convo kat upm plak..uiii dasyat convo 2 kali.
nak jugak letak gambo pegang medal an...hihihihi...annoying gila!


ok abes.

P/s:nak tidur actually tapi berangan teringat kawan lama..

2 comments:

  1. bella said...:

    kwn lme ke g* lame?? tett ^^v
    part anugerah terbaik keseluruhan program uh tak tahan.perghh haha

  1. ShirA said...:

    alalallallaaaa.....skandal~
    shiro nak dtg curik cadar mu bole...;P

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com