azfar mustafa 9 jun

aku nak ucapkan happy birthday kepada kawan baik aku selaku makhluk berbulu.
azfar mustafa.hoyeahh.,hahahahaha.ucapan aku pade pade kau:

*macam biase.semoga panjang umur
*murah rezeki
*apai ade hobi baru sekarang.MEMANCING.sejak bile ntah
*moge kau dengan khairun fadila saaban berkekalan.sayang kau kat die kan.
*moge sem depan kau kemas ah bilik kau cam sarang babi tu.
*moge ko lupuskan trademark FUCK ko tu.tak kau baik doh
*moge kencing kau tak berkarat lagi since aku dah belikan ko milo.bhahahaha
*moge tak lambat pegi kelas.sem depan aku dah malas dah kejut ko...2 tahun oke kejut ko.nak bangun lambat pi tidoq dalam gua.
*moga kau menyambung kontrak sebagai kapten futsal.maklum lah..tak jadi pindah kolej.
*paling penting aku harap kau tak gedik lagi.hahahaha.





kau tgk ah trademark die ni.hahaha



happy birthday makhluk berbulu

0 comments:

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com