banyak lah maaf

saye nak mintak maaf.
bukan niat saya nak menyakitkan hati awak.
kalo awak terbaca ni.
kalo awak tau url blog saya lah.

sori2 sangat...
saye tak bersedia untuk meninggalkan status single saya.
saya tahu awak pura2 tak kecil hati
saya tahu awak pura2 senyum.lepas saya bagi keputusan tu.

maaflah-saya tak nakbersedia bercouple lagi buat masa ni.
ade sesuatu yang menghalang.
saye pon taktahu kenapa.
saye mcm takde hati lagi nak berkongsi hidup
saya harap awak faham
tapi..
bukan kan berkawan itu lebih baik
.kalo ade jodoh tak ke mana.

saye lebih selesa hidup membujang sekarang.
sori
sori
sori

saye mintak maaf kalo ade bagi harapan kat awak.tapi seingat saya.memang tak pernah.sumpah tak pernah.


saya gembira.kalo awak sudi jadi kawan saya.:) tengku nir *(bukan nama sebenar)

2 comments:

  1. fizafreak said...:

    ceh....
    kata saya orang pertama akan tau....
    sekarang semua orang dah tau...

    =p

    btw...
    kenapa?
    kesian dia...
    tak baik tau....

  1. raazak.mohd said...:

    ceh.saya kate bila saya bercouple.masalahnya saye tak couple lagi.

    .takde hati lagilah nak bercinta.

 
Raazak Mohd © 2012 | Edited by Abylla Studio, with template from BTemplates.com